SIKÇA SORULAN SORULAR

1) Türkiye’nin her yerinden internet üzerinden sipariş verilebilir mi?

  

 Türkiye sınırları içinde yer alan tüm illerden sipariş verebilirsiniz.

2) Hediye kutularının içeriklerinde değişiklik yapılabilir mi?

   

 Hediye kutularının içerikleri konseptlerine uygun hazırlandığından kutu içeriklerinde değişiklik yapılamamaktadır.

 

3) Siteye üye olmadan sipariş verilebilir mi?

   

 Evet, sadece e-posta adresi girilerek  üye olmadan da sipariş verilebilir. Sipariş ile ilgili kargo takip numarası, sipariş bilgileri gibi bilgiler e-posta adresinize gönderileceği için aktif olan bir e-posta adresi girmenizi tavsiye ederiz.

4) Siparişin ödemesi nasıl gerçekleştirilebilir?

   

 Ödeme sayfasında Kredi Kartı/Banka Kartı ve Havale/EFT ödeme seçenekleri ile ödeme yapılabilir. Sitemiz yüksek güvenlik ile kredi kartı alışverişine açıktır, kredi kartı bilgileriniz hiç bir şekilde sistemimizde saklanmamaktadır. Güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

 

5) Kapıda ödeme var mıdır?

  

 Kapıda ödeme sistemimiz bulunmamaktadır.

6) Ödeme aşamasında hata alınırsa ne yapılmalıdır?

   

 İnternetten yapılan alışverişlerde kredi kartı ile ödeme yaparken, kredi kartı bilgilerinizin (kart numarası, güvenlik kodu ve kartınızın son kullanma tarihi) eksiksiz ve hatasız olması, kredi kartı veya sanal kredi kartınızın Visa, Mastercard olması, kartınızın kullanılabilir limitinin yeterli olması, internetten alışverişe açık olması gerekmektedir. Ödeme aşamasında iken bu koşullar sağlanmış ve işlem   onayı esnasında herhangi bir internet bağlantısı sorunu yaşanmamış ise ödeme sorunsuz gerçekleşmektedir. Sorunun devam   etmesi durumunda banka ile iletişime geçilmesi gerekmektedir.

7) Tek seferde satın alınan birden fazla hediye farklı adreslere gönderilebilir mi?

 Birden fazla hediye kutusu satın alıp birbirinden farklı adreslere göndermek istediğiniz taktirde, bizlere notlar kısmında belirtmenizi rica ederiz.

8) Siparişler ne zaman kargoya verilir ve kaç günde teslim edilir?

Hafta içi saat 14:30'a kadar verilen siparişler olağanüstü haller dışında aynı gün kargoya verilir. Hafta içi saat 14:30’dan sonra verilen siparişler, takip eden ilk iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Tüm siparişlerin teslimatı istisnalar dışında ortalama 1-4 iş günü içerisinde sağlanmaktadır.

 

Tüm gönderilerimiz UPS Kargo güvencesi ile teslim edilmektedir ve hafta sonu teslimat yapılamamaktadır.

İstanbul dışı tüm gönderilerimiz için UPS Kargo dağıtım saatleri  09:00-18:00 arasındadır. Bu saatler aralığında belli bir saatte teslimat talebi kargo şirketi tarafından kabul edilmemektedir.

 

Cuma saat 14:30'dan sonra verilen siparişler pazartesi günü işleme alınmaktadır.

9) Kargo ücreti nedir?

 Tüm Türkiye için kargo ücretsizdir.

10) Kargonun hareketleri ve sipariş takip edilebilir mi?

 Sipariş kargoya teslim edildikten sonra kargo takip numarası belirtilen e-posta adresinize e-mail ile iletilecektir. Sonrasında gönderilerimiz UPS Kargo sipariş takip ekranından takip edilebilecektir.

11) Siparişin teslim edileceği kişi adreste değilse, adreste kimse bulunamazsa ne olur?

 Eğer teslimatı alacak kişiye ulaşılamazsa, ertesi gün bir kere daha aynı adrese getirilir. İkinci ziyarette de adreste kimse   bulunamaması halinde bir not bırakılarak hediye kutularınız nakliye firmasının size en yakın şubesine gönderilecektir. Hediye kutularınız 3 iş günü bu şubede saklandıktan sonra graceboxes.com.tr adresine geri gönderilmektedir.

 Hediyenin alınmaması veya kabul edilmemesinden GRACE Boxes sorumlu değildir.

12) Teslimat anında nelere dikkat edilmelidir?

 Paketi yırtık veya açılmış kargoları lütfen kabul etmeyiniz. Kurye paketi teslim ettiği sırada paketin içeriğini, herhangi bir hasar olup olmadığını kontrol ediniz. Müşterilerimizin paketinde hasar , eziklik, yırtılma, ıslaklık gibi normal olmayan bir durum tespit edilirse   ürünleri teslim almamaları ve kargo/kurye firmasından tutanak tutmalarını  talep etmeleri rica olunur. Kargo teslim alındıktan sonra   yapılacak olan eksik/hasar teslimat bildirimleri, tutanak olmadığı zaman incelemeye bağlı olarak reddedilebilmektedir.

13) Sipariş teslim alındıktan sonra eksik, hatalı veya yanlış ürün olduğu fark edilirse ne yapılmalıdır?

 Teslimat sırasında fark edilmeyerek teslim alınan eksik, hasarlı veya ayıplı ürünlerin değişimi için hafta içi 09:00-18:00 saatleri   arasında 0539 815 73 26 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri yetkilimiz ile irtibata geçilmelidir. Yetkilimiz ürünün hasar veya ayıbını gösteren fotoğraf göndermenizi talep edecektir. Yapılan inceleme sonucunda tüketici kaynaklı bir hata olmadığının tespiti durumunda, stoklarımızda mevcut ise ürünlerin birebir değişimi yapılacaktır. Firma adına kesilen faturalarda ise, satın alan firmanın iade faturası ile değişim veya iade işlemi yapılabilir.

 

   

 Siparişleriniz ile ilgili tüm sorularınız  için info@graceboxes.com.tr adresine e posta ile ya da hafta içi 09.00-18.00 saatleri arasında  0539 815 73 26 no’lu telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz.